Image Map

12. lokakuuta 2013

Kisat

Tulin tallille jo hyvissä ajoin kolmelta ja aloinkin melkein heti letittämään Attilaa. Letityksessä kestikin paljon vähemmän aikaa kuin olin ajatellut. Olin koko päivän stressannut ehdinkö tehdä sykeröt ja sitten jäikin sikana aikaa. Haluan kiittää ihanaa kisahoitajaani Ceciliaa, joka laittoi mulle melkein hepan valmiiksi, sekä Aussia joka auttoi siinä ja Johannaa joka huoksi varusteitani. Oli mukavaa kun palvelu pelasi.
Verkkaamaan lähdin 10 yli neljä. Attila tuntui heti ihan mahtavalle, selvästi se huomasi että nyt on kisat kyseessä. Se oli paljon herkempi ja taipuisampi. Valmentaja oli verkassa neuvomassa, joten sain kerrankin vähän enemmän ajatuksella tehdyn verkan.
Käynnissä tein vain pysähdyksiä. Ravissa sitten voltteja, joissa Attila oli tosi hyvä ja taipui molempiin suuntiin hienosti. Laukkaa otin vain ihan uralla ja pääty-ympyrällä. Verkasta ei kyllä muuta oikein sanottavaa ole kuin, että Attila oli ihan super.




Aitojen sisäpuolella tein vain yhden lisäyksen, joka ei ollut kummoinen ja ravailin vain. Rata alkoi tosi hyvin, olin rento ja saatiinkin tervehdyksestä 7. Lisäys ei ollut mikään ihmeellinen, kyllä se lisäsi, muttei kovin hyvin. Käyntiinsiirtyminenkin sujui ihan kivasti, samoin laukannosto ja laukka. Täyskaartoon olin tosi tyytyväinen. Toinen laukka menikin sitten vähän menkin alle. Säädin siinä jotain ja Attila vähän oikoi ja uraa mentäessä mentiin ihan uran sisäpuolella. Siitä tulikin radan huonoin numero eli 5.5. Toinenkin täyskaarto meni tosi hyvin ja saatiin 7. Uraa pitkin ravit tuntuivat hyvälle ja pysähdyskin meni ihan kivasti. Loppukiitoksessa ei oltu ihan keskellä.






Radan jälkeen oli ihan hyvä fiilis, mutten ollut kuitenkaan aivan tyytyväinen. Sanoinkin monille kysyjille, että meni kohtalaisesti. Kun näin paperin masennuin vähän, vain 61.6%. Olin odottanut vähän parempaa ja häpesin suoritustani. Kuitenkin kun tarkastelimme papereita myöhemmin valmentajan kanssa ja katsoimme videolta radat, olin ihan tyytyväinen. Paperi näytti paljon paremmalle kuin prosentit. Numerot vaihtelivat 5.5-7. Eniten ärsytti istunnasta satu 5.5, mielestäni olisin voinut saada vähän paremman, valmetajakin sanoi, että istuntani oli hyvä. Alhaalla luki "Tahdikkaita pätkiä rennolla ja luottvaisella hevosella. Omaan istuntaan jäntevyyttä ja jämäkkyyttä, varo liian eteen valuvaa jalkaa. Laukkaohjelmaan lisää ponnekkuutta. Tästä on hyvä jatkaa!" Olen samaa kyllä samaa mieltä tuomarin kanssa Erityisen iloiseksi tulin tuosta ekasta lauseesta, kerrankin olin radalla rento ja silloin hevonenkin oli.





Kateltiin luokka loppuun ja niinhän siinä kävi, että olin 3. Olin tosi tyytyväinen sijaan, sillä en odottanut sijoittuvani. Kisan taso oli joko huono tai arvostelu tiukka, sillä vain sijoittuneet olivat yli 60%. Talentilla menikin hyvin sillä veimme kolme ekaa sijaa!
Otettiin väleissä paljon erilaisia ryhmäkuvia muiden kouluvalkkalaisten ja valmentajan kanssa.


sijoittuneet ja valmentaja
sijoittuneet
siskokset
parhaat valmennettavat♥

4 kommenttia:

Viestit näkyvät vasta kun olen hyväksynyt ne, älä siis lähetä viestiä monta kertaa (: