Image Map

25. heinäkuuta 2013

kuulumisia

Ei ole tullut tänne kirjoiteltua hetkeen. Ei vain ole ollut mitään kerrottavaa. Talli on kiinni enkä pääse minnekkään heppailemaan. Onneksi sunnuntaina pääsen ihan mahtavaan paikkaan, odotan!
En ole nyt tehnyt ihmeempiä. Katsellut Tv:tä paljon, koska jäimme kavereiden kanssa pahasti koukkuun Gossip girliin, hups. Onneksi talli aukeaa ensi viikolla ja sitten siellä ollaankin ihan urakalla. Olen nimittäin leiriavustajana 9-15 ja illalla 21-22 on kaverin tuntsari treenit. Tallilla menee siis koko aika. Sen jälkeen onkin kauan odotettu Perra!
Ei mulla oikeen muuta ole, kertokaa jos on jotain postaustoiveita. Ainakin ensi kauden tunneista pitäisi vähän kertoa, sen teen pian.

espanja

8 kommenttia:

  1. Voisitko tehä mielipidepostauksen? Oon sanonu tän varmaa miljoona kertaa et sun blogi on tosi hyvä ja kiva!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. en tiiä onko mulla oikeen mitään sanottavaa..kiitos!

      Poista
  2. jee tulee parhaat seuraavat 2 viikkoo <3

    VastaaPoista
  3. Jee kirjotti taas :D Voisitko tehä sellasen kuvapostauksen (:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. haha:D oon ajatellukki, mutta lähiaikoina ei ole hirveästi aikaa kuvata, mutta ehkä voin yrittää

      Poista
  4. Tekisitkö vaikka jonkun tallikaverit postauksen et kertoisit niist ;)

    VastaaPoista

Viestit näkyvät vasta kun olen hyväksynyt ne, älä siis lähetä viestiä monta kertaa (: